⏰ Akció vége 15 jún. 20-50% KEDVEZMÉNY + Ingyenes szállítás
Kosár (0)

Visszaküldési és visszatérítési szabályzat

KÉRJÜK, OLVASSA EL FIGYELMESEN VISSZAKÜLDÉSI ÉS VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZATUNKAT:

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA:

Bármilyen módosítás esetén a meglévő rendelésben, kérjük, küldjön nekünk e-mailt a következő címre: info@kidzly.hu. Lehetősége van a rendelését 24 órán belül díjmentesen törölni a rendelés megerősítése után. Ezen időkereten túl a következő szakaszokban talál részletes útmutatást a rendelések visszaküldésének folyamatáról.

VISSZAKÜLDÉS:

Visszaküldési irányelveink 30 napos időkeretet biztosítanak a termék kézhezvételének dátumától számítva a visszaküldési kérelem benyújtására.

A visszaküldés jóváhagyásához a terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, mint amikor megkapta, tehát nem használt vagy nem viselt, minden címkéje érintetlen, és eredeti csomagolásban van. Ezenkívül szükség van a vásárlás igazolására vagy valamilyen formájára.

A visszaküldési folyamat megkezdéséhez lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a info@kidzly.hu címen. Jóváhagyás esetén részletes utasításokat kap arra vonatkozóan, hogy hogyan és hova küldje vissza a terméket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a bejelentés nélkül érkező visszaküldött termékeket nem fogadjuk el.

Bármilyen termék visszaküldésével kapcsolatos kérdés esetén nyugodtan írjon nekünk e-mailt a info@kidzly.hu címre.

TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSÉNEK MÓDJA:

  1. Küldjön egy e-mailt a info@kidzly.hu címre a visszaküldési kérelmével, a rendelés számával és a visszaküldés okával.

A visszaküldés lehetséges okai:

Amennyiben hibás vagy nem megfelelő terméket kapott, mi álljuk a visszaküldési költségeket. Egyéb esetekben a visszaküldési költségek a vásárlót terhelik.

  1. Ha a visszaküldést elfogadjuk, küldünk Önnek egy visszaküldési címkét, valamint utasításokat arra vonatkozóan, hogy hogyan és hova küldje el a csomagját.
  2. Kövesse az utasításokat és küldje el a rendelését a következő címre: ALEH HALUBOVICH 54-062, Lengyelország, Wroclaw, Lubomierska utca 10/2.
  3. A visszatérítést várhatóan 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk a visszaküldött termék kézhezvételét követően. Miután raktárunk megvizsgálta a visszaküldött terméket, e-mailben értesítjük Önt arról, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. Értesítjük Önt a visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is.
  4. Ha a visszatérítést jóváhagyjuk, feldolgozzuk azt, és a visszatérítés automatikusan jóváírásra kerül a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módon 7-14 munkanapon belül, a banki tranzakciók sebességétől függően.

MI A RAKTÁRBA HELYEZÉSI DÍJ?

A TERMÉK ÁLLAPOTAI, AMELYEKET VISSZAKÜLDÉSRE FOGADUNK:

KÉSETT VAGY HIÁNYZÓ VISSZATÉRÍTÉSEK (HA APPLICÁLHATÓ)

Ha még nem kapta meg a visszatérítést, ellenőrizze újra a bankszámláját.

Ezután vegye fel a kapcsolatot a hitelkártya-társaságával, mivel lehet, hogy némi időbe telik, mire a visszatérítés hivatalosan is megjelenik.

Ezt követően vegye fel a kapcsolatot a bankjával. Gyakran van némi feldolgozási idő, mielőtt a visszatérítés megjelenik.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@kidzly.hu címen.

SÉRÜLT TERMÉK (HA APPLICÁLHATÓ)

Sajnáljuk, ha sérült terméket kapott.

Ha úgy gondolja, hogy hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk legkésőbb 5 munkanappal a csomag kézhezvételét követően. Küldjön egy képet, ahol jól láthatóak a sérülések vagy hibák. Röviden írja le a sérüléseket, és küldje el a leírást és a fotó(ka)t a info@kidzly.hu címre. Mi áttekintjük az ügyet, és vagy újraküldjük a sérült termék helyettesítőjét, vagy visszatérítést adunk (beleértve a visszaküldési szállítást). Kérjük, őrizze meg az összes csomagolóanyagot és a sérült árut, mielőtt igényt nyújt be.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden terméket ellenőrizünk visszaküldéskor, és azokat, amelyek kopásnyomokkal rendelkeznek, nem feltétlenül térítjük vissza.

HIÁNYZÓ RENDELÉSEK:

Szeretnénk hangsúlyozni, hogy cégünknél rendkívül ritkák az elveszett rendelések esetei.

A 60 munkanapot meghaladó késedelemmel érkező rendelést elveszettnek tekintjük. Az ilyen „Elveszett rendeléseket” teljes mértékben visszatérítjük.

ELUTASÍTOTT SZÁLLÍTMÁNYOK:

Kérjük, vegye figyelembe, hogy azok a csomagok, amelyeket visszautasítanak, vagy amelyeket a címzett figyelmetlensége miatt nem vesznek át (például helytelen vagy hiányos cím megadása, vagy a csomag átvételének elmulasztása), nem jogosultak visszatérítésre.

HELYTELEN TERMÉKEK (HA APPLICÁLHATÓ)

Ha a kapott termék nem az, amit rendelt, kérjük, küldje vissza nekünk, és ha hibás, visszatérítjük a visszaküldési költséget is.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:

Telefon: +18884280227

E-mail: info@kidzly.hu

VISSZAKÜLDÉSI CÍM:

Cím: ALEH HALUBOVICH 54-062, Lengyelország, Wroclaw, Lubomierska utca 10/2.